سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روتختی سه بعدی چیست

روتختی سه بعدی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

روتختی سه بعدی در واقع همان ملحفه اصلی تخت خواب شما می باشد که روی پارچه آن را با دستگاه پرینتر دیجیتال مخصوص، چاپ نموده اند. طوری که وقتی شما به روتختی نگاه می کنید احساس می کنید که تصاویر دارای عمق هستند. روتختی سه بعدی با حجم و عمق بیشتر، جلوه ای خاص به اتاق خواب شما می دهد.

مزایای خرید روتختی سه بعدی کدام است؟

کثر روتختی ها معمولاً دارای طرح های از پیش تعیین شده و حتی قدیمی هستند که با دکوراسیون اتاق های مدرن خیلی هماهنگ نیست. از آنجایی که سرویس خواب و روتختی یکی از اجزای اصلی اتاق خواب است. عدم وجود هماهنگی بین این اجناس با سایر لوازم ممکن است باعث ناامیدی خریدار شود. اما در مورد روتختی سه بعدی موضوع متفاوت است. با توجه به جدید بودن این فناوری و همچنین جذاب بودن طرح های آن، شما با مدل های کاملاً یک دست با دکور اتاق مدرن روبرو هستید. شما حتی می توانید طرح دلخواه خود را به تولید کننده بدهید تا روی پارچه ملحفه یا روتختی شما یا بالش و کوسن تخت، چاپ شود.

تعداد تکه های روتختی چه تعداد است؟

معمولاً روتختی های یک نفره در 4 تکه و روتختی های دونفره به صورت 6 تکه تولید می شوند. این تکه ها شامل ملحفه کشدار، روبالشی و لحاف می باشد. تفاوت مدل یک نفره با دونفره در تعداد روبالشی هاست. این مورد در روتختی دونفره 4 عدد و در مدل یک نفره 2 عدد می‌باشد.

این محصول را از کجا بخریم؟

شما عزیران می توانید از فروشگاه کالای خواب آیلا به صورت اینترنتی جدیدترین روتختی های سه بعدی را مشاهده و خرید کنید. ارسال به تمام نقاط کشور رایگان است.  با کلیک روی لینک خرید روتختی کرج می توانید وارد فروشگاه آیلا شوید.